onsdag 13 juli 2016

Picknick 1

Jag har fått en helt ljuvlig bok, "Picknick, utflykter och inflykter". Pia Kammeborn blandar poetiska texter och handfasta råd för lyckade utflykter och hennes fotografier är alldeles underbara. Hennes man Dennis har tecknat små fina bilder som förstärker intrycket av en osedvanligt vacker bok. En bok som man vill ge i present till många!
Jag försöker att läsa bara några sidor per dag för att jag ska få njuta länge. Men en bra sak med böcker är ju också att man kan gå tillbaka till sina favoritsidor hur många gånger man vill och det kommer jag att vilja. Bland recepten skulle jag vilja prova älggrässaften, kanske hinner jag innan alla blommor har blommat ut! Och rosendrömmar, det låter väl som härligt somriga kakor.





Gör förresten ett besök på  bloggen Kammebornia om du inte har varit där ännu!

2 kommentarer:

  1. En av mina absoluta favoritbloggar <3
    Kram t dig fr sö Dalsland

    SvaraRadera
  2. Skickar några kramar till dig också!

    SvaraRadera